Analys av helgen

Jag har haft en ledig helg, de händer si sådär var tredje vecka så då måste man passa på att njuta.

Efter en supergod middag hos fröken J. så fuskades de lite på Pictionary, sen blev de nåt så tråkigt som krogen ( va hände med mig då? ) Fastnade vid BlackJackbordet, dealern fuskade oxå lite, men till min fördel! Mycket märkligt.. dessutom blev jag irriterad på ett fyllo som inte kunde spela (jag va full men han va fullare) sen beställde jag en drink som skulle göra mig glad igen, va förväntade jag mig att få i den liksom.  Meeen jag var glad när ja somnade, något illamående dock, hade lovat nåt jag inte höll eller så var de planen när jag tog "gör mig glad-drinken" Hade dåligt samvete när jag vaknade, köpte cola zero och snus till M. jag är bra go jag!

Söndag = Promenad, Pizza, Pay it forward o Porr eller inte porr kanske men ändå...

Nu funderar jag på om jag ska skriva Love You på en lapp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0