Hello 2008

Hittade min gamla blogg härom dan. 2,5 år sen ja skrev i den å va fan har hänt sen dess.. hmm
Har samma jobb, Har samma lägenhet, Har samma vänner (kanske nån mer eller mindre) Har samma hund.. so far so good eller?

De här kan man ju bara skratta åt  från 060417 tänk att de fortfarande handlar om samma kille men lite seriösare?!  "jag vet hur mkt vi tycker om varandra men vad hjälper de och hur och när ska de sluta ? de bästa vore att ta tillbaka hjärtat men hur lätt är de egentligen.... " Så här i efterhand kan man ju konstatera att de va skitsvårt.

ca 12 månader har iaf varit en berg och dalbana, ser ju på tidigare inlägg att jag va i en labyrint så man kan ju undra... Är livet Gröna Lund i ett nötskal eller? Och vart befinner jag mig isf just nu? måste fundera på den...

Ett som är säkert är i alla fall att man måste vara försiktig med vad man önskar sig.

På återseende.. förmodligen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0