Jag är..

grym på mitt jobb!!

Efter två timmars sömn, tårar, ilska och stor besvikelse så lyckades jag befinna mig på mitt jobb i lördags, jag log och levererade. Mkt tack vare underbara arbetskamrater förstås. Söndagen va ändå underbar, kan inte säga annat för då skulle jag ljuga och de gör inte jag särskilt ofta faktiskt.

Läser just nu en bok som heter The secret. Undra om man får de man önskar sig eller om man får de man förtjänar?!

Ikväll ska jag på workshop igen, de handlar om självförtroende och självkänsla. De är sånt man får jobba på, inget är gratis men man har mycket tillgodo om man får en bra grund. Och just när de gäller den biten så kan man väl säga att de blev nån miss i protokollet i min uppväxt. Idag har jag lärt mig att de finns bara en av mig och de är JAG och hur coolt är inte de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0