De är tomt...

I helgen har de bott ett litet busfrö hos mig och nu är de tomt. Eller inte tomt men de är ingen som klättrar uppför stolarna, kastar sig över till soffan, flyger till fönstret och ner igen. Jagar och slåss med sånt som inte syns. Han är speciell den lille, han rymdes i handen när vi hittade honom och nu är han så stor och full av liv. Så jag tackar min kära Nina så hjärtligt för lånet av lyckan i päls i helgen. Nu tickar "kattklockan" för fullt. Det finns inget i hela världen som gör mig så lycklig som djur och så har de alltid varit.

Annars har det varit skönt med ledig helg, va på en trevlig förfest i lördags med en härlig blandning av kollegor. Måste dock erkänna att jag är lite trött på krogen. Dessutom förstör man även hela söndagen så igår gjorde jag och M. en deal, den som först festar nu måste betala den andra 500 kr. Lättförtjänta pengar för mig... hehe

Senaste två veckorna har handlat mkt om coaching och personlig utveckling. De här är skrämmande, man tänker ungefär 65000 tankar varje dag, 80% tänkte man redan igår. Snacka om att man ältar gammalt skit over and over again. Kvällens workshop handlar om känsloenergier, frihet utan att sitta fast i gamla känslor och händelser. De ser jag fram emot!

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0