Labyrint

Då var det dax för 4 nätters jobb igen, kan väl inte påstå att det är nåt jag ser fram emot men det känns inte så jättetungt heller...  I söndags var vi ut och åt på Olearys några stycken från jobbet... mkt trevligt, sen gick vi vidare på en lite barrunda kanske man kan säga... det dracks hejdlöst, vi firade ju trots allt OS-guldet =) men hur som helst så har jag bestämt mig för att ta det lungt nästa gång det blir fest, kan inte ha den farten... blir så otäckt i kurvorna *s*

Annars är jag inne i en labyrint, yrar omkring lite hit och dit, provar olika vägar men jag har hopp om att hitta ut så småningom.... Ganska nice här inne oxå!! Det hände nånting alldeles oväntat och speciellt som medför att jag har ett leende på läpparna resten av dagen och vem vet kanske resten av veckan till och med.

Nää nu måste jag ringa farmor, skjuter upp det hela tiden och jag vet varför... varför har jag så svårt att berätta saker och ting ibland, får ont i magen bara jag tänker på det... undviker, undviker, undviker..... Fyller 31 på lördag och ändå känner jag mig som 11 när jag skulle berätta för mamma att min kanin fått ungar, skrev ett brev istället.... haha

Go Yezz !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0