I still standing...

Tisdag.... ledig i tre dagar nu, ska bli skönt, är i en period fylld av analyser, typiskt kvinnligt kanske... tänker på allt en hel del, lyssnar och känner efter...

Lördagen var trevlig, hade fest hos mig och sen blev det olearys, önskar att tiden hade gått saktare, att jag hade hunnit prata med fler, att jag hade dansat mer, älskar att dansa, hmm.. undra om jag kan lura med nån ut i morgon... Träffade Honom... men Står fortfarande, känner mig nog ngt besviken över det... hade förväntat mig att falla men det kanske kommer.... yrar ju fortfarande omkring i labyrinten, tänker inte ha så bråttom att hitta ut när allt kommer omkring, måste va lite rädd om hjärtat oxå.

Jobb hela helgen... ser dock fram emot nästa helg, då ska jag och Anna till Umeå och busa...
Ska bli skönt att komma bort från stan lite, få tänka på annat, veckan därpå blir nog jobbig av olika anledningar... men jag ska väl ta mig igenom den oxå...

Skulle behöva en stoooor kram nu, eller många små kanske, ge mig, ge mig, ge mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0