Survivor

Seriöst... nu måste nån klippa sönder mitt visakort snart... har varit på stan idag, skulle bjuda en barndomskompis på födelsedagslunch och det hela slutade med shopping IGEN!! Kjol (visserligen på rea) top, smycken och smink.... tror att jag börjar bli beroende... shopping och Cola. Men man kan ju ha värre problem än så försöker jag intala mig själv =)

Pratade med en arbetskamrat om killar härom natten, varför dom är tokintresserad först och sen kan dom totalt dissa en nästa vecka.... hos sa nåt tänkvärt... dom har en massa krokar ute och när fina fisken nappar så släpper dom allt annat.... så nu ska jag ut å fiska...hehe.... ut med krokarna bara...ähh får ju bara småfisk på mina ändå *s* men de är ju helt ok i väntan på laxen liksom =)

Känner mig stark som singel just nu =) sex and the city och Destiny's Child gör verkligen underverk =)

I'm a survivor!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du klipper mitt visa så klipper jag ditt.

2006-02-13 @ 18:59:47
URL: http://toveslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0