Sandkorn....

Haft en riktigt rolig helg.... men smakar de så kostar de å inte bara pengar.... sprang omkring mellan barerna utan jacka och nu har jag såå ont i halsen... hemma från jobbet, händer ju ungefär en gång om år så...är huvudet dumt så får kroppen lida sa nån till mig idag...stämmer så förbannat bra =) Hade mysmiddag med kompisar i fredags, sen var vi ut nån timme och dansade lite - riktigt trevligt vare!! Sen i lördags blev det girls night out... full fart från början till slut =) Igår jobbade jag... var oförskämt pigg ändå efter helgens bravader förutom min onda hals då förståss... men det är skönt att jobba på en söndag och slippa söndags-singel-ångesten.... Har dåligt samvete har jag över att jag inte orkar ge Smilla nån långpromenad idag.... hoppas det känns bättre imorgon....

Dagens bästa kommentar fick jag av ngn som jag bryr mig om men inte riktigt förstår mig på
"jag är bara ett sandkorn i sandlådan för dig" 

Känner ingen glöd heller längre... kanske brann  upp på dansgolvet i lördags... hehe

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0